Wednesday 6 February 2013

Kawan ku kawin (sambungan)

Assalamualaikum,,,,

Ok hari ni sambung cerita kawanku kawin.

Pagi2 buta dah bangun siap2 nak pergi butik. Pengantin bersiap kat sana pastu terus pergi dewan. Aku dan kawan sorang lagi memang dasar penyibuk mintak mak andam make up kan skali muka kami ni. Aku mintak yg paling simple sbb aku xska yg tebal2 sangat. Tapi apa yg jadi, dah mcam tepung gomak. Gebu habis. hahaha..

Sepanjang majlis berjalan dengan lancar. Sambut menantu je. Ringkas je. Kira sempoi lah.. Habis bergambar dekat dewan aku dan kawan menyibuk lagi nk ikut pengantin amik gambar outdoor dekat Kellies Castle. Datang jauh2 rugi x singgah ko tau.

Meh layan gambar.

 

Kat bawah ni sepanjang dekat Kellies Castle.








Cantik pemandangan kat situ. Tak puas bergambar tapi sebab dah penat apa yg sempat je lah aku amik. Lagipun nk balik Putrajaya lagi.

 Membaca amalan mulia ya adik-adik..

AArrrggghhh.... Pipi seperti diuli dengan serbuk penaik.
 
 Rare....

 Apa malanglah aku xreti guna photoshop. Mesti edit lagi cun nih..

 Lagi rare...

 Sebenarnya aku nk berdiri kat sini tapi gayat.

 Model apa nih? beg ke? laptop ke? novel ke? ke model kepala payung? Pomboley....


 Best ke kak baca buku tu. Senyum ikhlas nampak. Hahaha...



Ok, itu saja dari aku. Sekian terima kasih.

That's 'Ol Folks.

No comments:

Post a Comment