Sunday 18 September 2011

Kegilaan ini.

Hello there & anyeong haseyo,

Hahaha, tetiba nk say hello dalam bahasa korea. memag ada kena mengena dengan apa yag aku nak cerita sekarang ni.

Pernah tengok cerita Secret Garden tak? Pernah? Yer memang aku yg ketinggalan sikit. Ari tu masa nak pergi cari DVD cerita City HUnter pekerja kedai tu rekomen kat citer ni. Jadi memang aku tak tido malam sebab nak layan citer ni. Kredit untuk pekerja kedai DVD yag cute tu. Lepas ni nk mintak rekomen citer lain plak yer. Citer sedih xmoh, yang kelakar2 jer.. hehehe


Para pelakon Secret Garden

Drama ni menceritakan kisah Kim Joo Won (Hyun Bin), seorang CEO yang Ego dan eksentrik (seorang yg bersikap aneh) yang mengekalkan imej macam seorang yang perfect (kononnya), manakala Gil Ra Im (Ha Ji Won), seorang stuntwoman yang tak kaya dan humble yang mempunyai kecantikan dan body yang menjadi objek kecemburuan para top actresses. Pertemuan yang tidak sengaja ini bermula apabila Joo Won ingat yang Gil Ra Im tu actress bernama Park Chae Rin, menandakan permulaan yang tegang, pertelingkahan hubungan, Joo Won cuba menyembunyikan perasaannya terhadap Ra Im yang mengelirukan dan mengganggunya. Yang menyukarkan lagi keadaan, peristiwa pelik berlaku dan membuatkan mereka bertukar-tukar badan.


Hero dan heroin Secret Garden


Penyebab aku terus melekat nak tengok cerita ni. Oppa Hyun Bin!

Pasni nak layan City Hunter


Pun cerita yang best.

Penyebab juga aku tertarik ngan cerita ni.

Ok, guys! Selamat menonton.

No comments:

Post a Comment