Monday 26 September 2011

What will i be years from now

Dear Diary,

Saya ada cita-cita. Cita-cita saya besar. Agak-agak tercapai tak dengan kemampuan yang agak terbatas ni. Saya cuba berusaha dengan sesungguhnya semoga Allah merahmati apa yang saya lakukan dan memberikan saya jalan bagi mencapai cita-cita saya. 

Agak-agak saya jadi apa pada masa akan datang? Cita-cita saya menggunung tinggi. Bukan nak kahwin dengan anak orang kaya ke anak raja bagai, tapi cita-cita saya nk membahagiakan kelurga dan diri saya sendiri. Saya menginginkan anak-anak yang mempunyai cita-cita yang besar dan berusaha atas hasil sendiri macam saya.

Saya inginkan adik-adik yang kuat berusaha macam saya (eh, ter "up" diri sendiri plak) tanpa mengharapkan bantuan orang lain. Agak-agak saya ni boleh tak berusaha tanpa berputus asa? Semoga saya kuatlah dan tak tumbang di tengah jalan.

Agak-agak ada tak sokongan untuk saya? saya harap keluarga saya menyokong kuat dibelakang saya. Saya tak kisah pun xde orang istimewa kat belakang saya kerana keluarga saya dah cukup kuat menjadi tiang sokongan kepada saya.

Dear Diary,

Nak tahu tak apa cita-cita saya. Meh saya bisik kat awak. Shi&&5#8skj#2ppsssttt^3)(*)...... Ok Diary, ni rahsia kita jer taw. Eh, saya nk buat kerja dulu. Bye

Psst: Kepada adik-adik kat luar sana, semailah cita-cita. Walaupun umur kita makin meningkat bukan bermakna pintu kejayaan juga akan tertutup untuk kita. When there's the will There's the way. Dada...

No comments:

Post a Comment