Sunday 25 December 2011

Cuti Christmas - Day 1


Pada mulanya memang malas nk balik Kluang. Mlas nk drive taw tak. sampai jer rumah on9 fb ternampak post member ngah cari kawan untuk temankan dia pergi jemputan kahwin. Aku terus reply "jom". Jadi secara tak sengaja nya aku pun ada aktiviti hari tu. Yang kawin tu pun kawan aku gak. Tahniah Aini. Tak sangka kau dah kahwin. Hehe.. 

Masuk2 jer rumah Aini aku ternampak sahabat lama aku yang memang sangat lama lost contact. Tak sia2 aku ikut kawan aku tu. Dia ni memang terer maths. Kagum gila aku ngan dia. kerja sekolah abang dia yg math tu dia tolong buatkan. Banyak kenangan ngan dia tapi kami terpisah masa form 4. Besalah masing2 tukar2 sekolah terus lost contact. Aida, rindunya kat kau.

aku dan member lama, Aida.

Balik dari jemputan kahwin ni aku, khaled bercadang lepak2 kat memana. Tak best nk lepak berdua jer so ajak member sorang lagi merangkap sepupu aku, Ana.

Khaled ni kerja kat York kat JB. Kawan aku masa form 6. sama lah ngan Ana. Walaupun Ana sepupu ngan aku tapi kitoang sekolah yang sama since form 4 till form 6. Pastu aku dapat kerja kerajaan Ana jadi cikgu KEMAS. Ada lagi kawan2 yang lain. Ada yang dah kahwin dan yang masih bujang lagi kitoang bertiga dan sorang lagi Fara. Si Fara ni je yang masih belajar. Rezeki dia.


P/s: Best ramai kawan. Banyak boleh share.

No comments:

Post a Comment