Monday 27 February 2012

Cover minggu Ini


Aku minat muzik. Bagi aku muzik merupakan salah satu method untuk meluahkan apa yang kita rasa. Betul tak. Muzik yang aku suka more easy listening. Yang tak terlalu jerit2. Aku suka dengar muzik acoustic. Gila damai.

Ok, oleh kerana aku nih boleh tahan gak gila melayari youtube sebab usha cover-cover yang budak-budak nih dah buat. Awesome lah budak-budak sekarang ni. Jadi, aku nak buat segmen cover minggu ini.  Tak kiralah cover lama ke cover baru ke aku tetap letak cover minggu ini. Hahaha.. Ikut naluri aku. 

So nya, ni lah cover pertama untuk minggu ini.


Lagu bertajuk Cinta Bersatu. Penyanyi asal Liyana Jasmay. 

Aku sebenarnya bukanlah peminat Liyana Jasmay. Lagi-lagi dengan lagu aku tak percaya cinta tu. Tapi lagu ni    aku rasa menunjukkan kematangan Liyana Jasmay. Komposer lagu ni pun memang aku minat. Sapa tak kenal Tilu dengan lagu-lagu yang agak selamba didengar. 

Lagu ni merupakan cover kedua Cik Lala Lang. Yang pertama lagu Alam Maya. K, enjoy.

That's Ol Folks.



No comments:

Post a Comment