Saturday 5 November 2011

Futsal kat Tonga De' Futsal

Sebenarnya kejadian futsal ni berlaku seminggu yang lalu. Teruk betul aku ni baru dapat Vitamin 'R' hari ni nak hapdet pasal benda ni.

Aku tak suka tengok bola. Adik2 aku 3 orang lelaki ni memang minat bola. Jadi bila ada rancangan bola yang menarik kat TV doang lah menang dapat tengok bola. 3 lawan 1. Nak tak nak tengok jugak bola. Rupa2nya semua tu menjadi inspirasi aku pada hari perlawanan futsal tu. Dengan tak berlatih langsung. Tapi aku sedaya upaya jugak menjadi defender yang boleh dipercayai. Hahaha...

Memula skali kena amik gambar dengan confident supaya orang tengok kita pun gerun. Hahaha...

Antara barisan pemain Inter FC Ladies.

Eh, dah penat ke? Belum mula lagi. Mesti ingat kitoang dah penat kan. Ni saja nak posing2 kat depan gelanggang.

Kitoang pandai main ke? Tengok kaki lah. Padahal nak tunjuk kasut masing2 yang baru beli kat Al-ikhsan Bangi. Hahaha... Dia punya perangai menunjuk2 tu.. Orang yang baca ni ada rasa macam nak tolak aku kat sungai tak?

Perlawanan hari tu dimulakan/dirasmikan perlawanan anatara pejabat Timbalan Menteri dan Pejabat KSU. Keputusannya Pejabat Timbalan Menteri menang. Cayalah Dato'.

Kami pasukan pertama memulakan perlawanan menentang Sabar girlz. Keputusannya Sabar Girl menang. Xpe.. Time ni kitoang relax jer.. Main suka2. Setahun sekali jer ni wei. Tak tahulah plak pasni kan lau ada orang nmpak kebolehan kami terus nak amik main untuk peringkat kebangsaan ke kan. Hahahaha..

Seterusnya mari kita usha beberapa aksi kami di gelanggang futsal.





Perlawanan tamat pada pukul 12 tengahari. Penat memang penat tapi seronok. Keputusan akhir Sabar Girl menang, kedua Perancangan, tempat ketiga kami Inter FC Ladies dan tempat keempat Gugurl FC. Skang usha plak muka penat kitoang. Balik tu kami makan dulu kat kedai teh tarik 70 sen. Tapi tak order teh tarik pun.


"Ain. kenapa ko berdiri macam tu?" Doang tanya aku. Aku jawab dengan senyuman. Sebab aku pun tak tahu  kenapa aku berdiri macam tu. Hahahaha...




Pasni lau ada game lagi harap dapat berlatih dan kita up kan lagi kedudukan kita di tangga yang teratas plak. Yeah!

No comments:

Post a Comment