Friday 13 January 2012

Inai lagi


Hai.. pening kepala dengan masalah cinta remaja sekarang. Memula adik aku no.2 masalah ngan makwe dia. Tak kisahlah, dua-dua dah besar boleh settle sendiri. Ni tetiba malam2 buta adik aku no.3 meluahkan perasaan pasal masalah cinta dia. Padahal ngah belajar lagi dah menggatal. Amboi.. masing-masing dah ada niat nak langgar bendul ni. Tak mengapa, yang penting emas sampai lengan korang kena sediakan untuk aku.

Pada mulanya nak cerita pasal inai yang kejadian sebenarnya pada 3 hari lepas. Tapi boleh plak cerita doang terletak kat paragraph pertama. Betapalah masalah remaja kian meruncing sekarang nih. 

Oklah, ari tu aku ngan dua lagi kawan sudi meminjamkan tangan untuk kak leen practice. Sebelum ni aku sorang je. Baiklah pertemuan kami  macam biasalah kat Chilli Peppers, Presint Diplomatik. Sebelum nak masuk kedai sempat lagi camewhoring ngan Myvi berwarna hijau cun (Ingatkan keta mewah kan).  Hahaha. Kita layan gambar lah. Lau ada yang berminat boleh usha blog kak leen.

Ni lah orang yang bertanggungjawab menconteng tangan kami.

Kat tapak tangan pomboley..

Abaikan molot itu.


Pandangan dari dekat.

NI kat tangan Kak ayu

Lagi tangan Kak ayu.

Belakang tangan Mai plak.

Kami The Inai.

That's 'ol folks.

P/s: Tandatangan perlu dengan perasaan (inspirasi dari Tae Kyung dalam He's beutiful).

P/s: Marilah kita sokong Aizat dan Sunagi Lui nya di AJL 29hb Januari nanti. Aku memang peminat tegar dia.

P/s: Kenapa setiap Jumaat malam sabtu aku akan bermimpi pelik ha?

P/s: xde P/s lagi. 

No comments:

Post a Comment