Saturday 7 January 2012

Sesuatu Yang Tertinggal


Pada mulanya hari ni xde nak buat apa pun tetiba kawan roger nak minta tolong. Alang2 tu ajak lah dia meronggeng. Nasib baik dioang pun xde watpe.

So destinasi kita pada hari ni ialah....Wangsa Walk.
Tengok wayang lah apa lagi. Besar dah gambar aku letak kat atas tu. Hahaha..
Cerita ni oklah. Biasalah cerita hantu kan.
Aku suka dua pelakon dalam cerita ni.
First Sara Ali sebab dia nampak macam betul2 hantu. Tak tahulah kat luar dia hantu ke tak.
Second, Sememangnya aku amat meminati zahiril adzim walaupun agak kaku nak bawa watak kelakar. Tapi itulah yang kelakarnya. Hahaha.

My rate 8/10.

Pastu gi makan kat Sentul. Nama kedai tak ingat.
Ada satu cerita kelakar sebenarnya. Ada sorang kakak waiter ni cun gila. Aku pun tak berkelip tengok. Tapi segalanya terbongkar masa nak bayar  makanan. Rupanya She's a man. Kuankuangkuang... Rupa dah ok suara je dia lupa nk upgrade kot ke tak mampu nak bayar kos tukar suara. Hahaha.. Terbeliak biji mata aku. Dengar dia cakap Siam dalam hati cakap "Oooo..no wonder". Sampai kat kereta masing2 dah tergelak2. Hai..pesaing tu kepada kaum wanita. Aku pun yang perempuan pun tak macam tu.

Kiamat Sudah Dekat.

No comments:

Post a Comment