Friday 6 January 2012

Tak boleh elak
Setiap tahun kita harapkan ada sesuatu yang terbaik berlaku pada diri.
Sesuatu itu tidak datang dengan sendiri melainkan dengan usaha sendiri.
Kita ingin berubah sesuai dengan peredaran masa, mengimpikan kejayaan demi kejayaan.
Sentiasa ingin mencuba sesuatu yang baru, ingin meneroka sesuatu yang belum pernah kita tempuhi,
belum lagi perubahan fasa hidup yang memang dituntut.

26
..
...
....

Tahu tak apa yang aku rasa skang. Rasa dah tua. Hahaha.
Memanglah. Lagi2 aku ni anak yang sulung memang sangat terasa ketuaan tu.
 Sebelum ni aku xde lah gentar sangat ngan umur. Tapi lately ni aku terpikir2. Mungkin sementara je kot.
Orang lain chill je kn..
Mana kita tahu apa dorang rasa.
Aku doakan untuk diri aku sendiri supaya ceria sahaja seperti biasa. Tak gentar pada apa2 pun. Haha.. poyo.
Hello Ain, kau kenang balik apa yang kau dah buat sepanjang kau berumur 25 tahun dlu.
Macam2 benda kau buatkan. Kau boleh lagi lakukan perkara yang sama semasa umur 26 ni.
Bina jati diri kau Ain.

Hopefully tahun ni aku lebih bertuah dan bertemu dengan perkara2 baru lagi.  

Jangan gentar.


No comments:

Post a Comment